»Gre za to, da bodo dijaki lahko sami izrazili, kaj želijo početi, na kakšen način, kje, kdaj.«
»Podpiram dialog in verjamem, da če se pogovarjamo, da se lahko tudi kaj dogovorimo, in mi je samo žal, da ni prišlo do teh pogovorov.«
»Včasih je morda zmotno prepričanje, da bomo že nekaj 'naumili' pri samem pisanju, ampak dijaki so najbrž že ugotovili, da je tudi to izredno zahtevno.«
»Bodisi, da se sami pustijo testirati zunaj šolskega poslopja in s tem negativnim testom pridejo. V drugi fazi so na vrsti dijakinje in dijaki na sami šoli.«
»V tem smislu popolnoma podpiramo današnje početje dijakov, lahko se samo podpišemo pod njihove zahteve.«
»Dijaki potrebujejo šolanje na kraju samem, v šoli, da se izobražujejo in usposabljajo z delom.«
»Normalno, ker imamo zelo fajn razredničarko; ne samo na gimnaziji, temveč v celi Sloveniji, če ne širše.«
»Včasih je morda zmotno prepričanje, da bomo že nekaj 'naumili' pri samem pisanju, ampak dijaki so najbrž že ugotovili, da je tudi to izredno zahtevno: ustvariti si prepričanje, mnenje in ga zagovarjati.«
»Na ministrstvo smo sami postavili vprašanje, kaj pomeni v primeru, da je dijak zaradi visokotveganega stika za v karanteno? Bi lahko potem z negativnim testom prišel v šolo ali ne? To je zelo pomembno za dijake, predvsem v času mature, pa tudi sicer pri preostalih obveznostih.«
»Pomembno mi je, da dijaki vidijo, da sem samo človek, da nisem popoln učitelj, da moje znanje ni v vseh vidikih maksimalno in imam ogromno prostora, da se doizobrazim in najdem neko novo področje.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju