»Gre za to, da bodo dijaki lahko sami izrazili, kaj želijo početi, na kakšen način, kje, kdaj.«
»Podpiram dialog in verjamem, da če se pogovarjamo, da se lahko tudi kaj dogovorimo, in mi je samo žal, da ni prišlo do teh pogovorov.«
»Bodisi, da se sami pustijo testirati zunaj šolskega poslopja in s tem negativnim testom pridejo. V drugi fazi so na vrsti dijakinje in dijaki na sami šoli.«
»V tem smislu popolnoma podpiramo današnje početje dijakov, lahko se samo podpišemo pod njihove zahteve.«
»Dijaki potrebujejo šolanje na kraju samem, v šoli, da se izobražujejo in usposabljajo z delom.«
»Na ministrstvo smo sami postavili vprašanje, kaj pomeni v primeru, da je dijak zaradi visokotveganega stika za v karanteno? Bi lahko potem z negativnim testom prišel v šolo ali ne? To je zelo pomembno za dijake, predvsem v času mature, pa tudi sicer pri preostalih obveznostih.«
»Pomembno mi je, da dijaki vidijo, da sem samo človek, da nisem popoln učitelj, da moje znanje ni v vseh vidikih maksimalno in imam ogromno prostora, da se doizobrazim in najdem neko novo področje.«
»Napaka se je zgodila že na začetku, pri sami nabavi neustreznega cepiva oziroma imunološkega zdravila.«
»Najbrž bi staršem in dijakom tudi na manj slikovit način lahko sporočil, da je število od staršev opravičenih ur in dni odsotnosti od pouka težava, in v tem primeru bi bil, domnevam, v celoti preslišan. Zdaj sem bil slišan, sam še vedno stojim za vsemi svojimi odločitvami.«
»Virus ni prizadel samo javnega življenja, ampak tudi izobraževanje. Situacija je nova tudi za profesorje, zato pozivam dijake, naj profesorjem pomagajo, če imajo ideje, kako izboljšati pouk. Samo s skupnimi močmi lahko naredimo izobraževanje primerljivo.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju